Generalforsamling 2021

Kom til generalforsamling i din fagforening!
Kedeligt??? – Vi gør hvad vi kan…for at det IKKE bliver det! Hele aftenen vil handle om dine og andre pædagogmedhjælperes og pædagogiske assistenters forhold, så mød op, og vær med!

Info om arrangementet

Kursusnummer: 9700-21-96-01
Tid:
Sted: Generalforsamlingen afvikles virtuelt.
Målgruppe: Alle medlemmer af PMF Fyn.
Tilmeldingsfrist: 22. april 2021 Tilmeld dig her

Kom til generalforsamling i din fagforening!

Du indkaldes her med til årets generalforsamling, hvor du har mulighed for at gøre din indflydelse gældende i din fagforening. Grundet COVID19 situationen afholdes generalforsamlingen virtuelt.

Hele aftenen vil handle om dine og andre pædagogmedhjælperes og pædagogiske assistenters forhold, så mød op og vær med! Der vil være masser af aktuelle og fremtidige emner, men vi vil også kigge tilbage på sidste års arbejde.

Andre punkter på generalforsamlingen er budgettet og dermed fastsættelse af kontingentets størrelse samt valg til forskellige poster – her har du direkte indflydelse på, hvem der skal sidde i din fagforenings bestyrelse, og hvem der som faglige sekretærer skal arbejde for at sikre medlemmerne de bedst mulige vilkår.

Dato og tid

Den virtuelle generalforsamling afholdes torsdag den 29. april 2021 kl. 19, der vil være mulighed for at logge på fra kl. 18.30.

Inden generalforsamlingen

Inden generalforsamlingen vil du modtage et link samt en vejledning. Du vil også modtage et link til generalforsamlingsmaterialet.
Frist for tilmelding, er den 22. april 2021.

Forslag der ønskes behandles på generalforsamlingen, skal sendes til pmffyn@foa.dk senest den 15. april 2021.

Generalforsamlingsbladet kan du hente her!