Dramufodi

Tid:
Sted: AOF, Hunderupvej 103, Odense
Målgruppe: Alle
Pris: 300 kr. for medlemmer af PMF Fyn, 700 kr. for ikke medlemmer. Prisen er inkl. materialer
Tilmeldingsfrist: 25. september 2011 Tilmeld dig her

Kursus i værkstedsteknikker, billeder og collager, der simpelthen ikke kan slå fejl og som er direkte brugbare i det pædagogiske arbejde m børn og unge. Prøv også hvordan staniol, plastik, sugerør, spaghetti , guld og glanspapir kan forvandles til de rene kunstværker. Få et indblik i hvordan værkstedspædagogikken DRAMUFODI kan udvide kommunikationen mellem børn og voksne. Kurset kræver ingen forkundskaber –alle kan være med.

Deltagerne skal selv medbringe: En bunke gamle aviser – forklæde – hårtørrer – og en tynd sort tush (fineliner), samt evt. gamle knapper – rester af pailletter – slikpapir eller andet, som man ellers bare ville smide ud, men som kan bruges til at pynte og dekorere med.

Der tages udgangspunkt i, at deltagerne inden kursusstart har læst artiklen om dramufodi, som kan hentes på Rikke Hollers hjemmeside: www.rikkeholler.dk

14 lektioner fordelt på: 26. og 27. oktober 2011 kl. 17.30-21.30 samt 29. oktober 2011 kl. 9.30-15.30

Underviser: Rikke Holler, kunstpædagog