En grøn todelt bus

Ledige pladser 13
Tilmeldingsfrist: 16. september 2020 08:00
Tilmelding for enkeltpersoner: Tilmelding

Lørdag den 19. september går busturen til Randers, hvor vi først skal besøge Elvis Presley’s Graceland. Her får vi en guidet rundvisning. Det bliver bestemt ikke kedeligt at blive vist rundt i Elvis Museet. Her fortæller rundviseren om Elvis – manden og musikken – udvalgte museumsgenstande, og så er der altid lidt sjove anekdoter blandt de spændende historier. Du er selvfølgelig velkommen til at stille spørgsmål undervejs.

Elvis samlingen regnes for at være en af de 10 største i verden og er forsikret for 10 millioner kr.  Effekterne bliver med jævne mellemrum skiftet ud med andre nye effekter, så der hele tiden er lidt nyt at se i museet.

Herefter spiser vi frokost på Randers’ flotteste kinesiske restaurant Golden House.

Efter frokost kører bussen til Randers regnskov - et levende økosystem under konstant forandring, og der sker altid noget nyt.

At træde ind i Randers Regnskov er som at træde ind i en anden verden. Luften er varm og fugtig og fyldt med lydene fra brusende vandfald og det mangfoldige dyreliv, der findes her. I frodige, grønne omgivelser kan du opleve alt fra små, flittige bladskærermyrer til store, majestætiske jaguarer og således for en stund få følelsen af at være på et sandt tropeeventyr.

Program:

Kl. 8.00 Bussen kører fra PMF Fyn, Grønløkkevej 16, Odense (kl. 8.45 opsamling ved Middelfart banegård).

Ca. kl. 10.15 Ankomst til Elvis Presley’s Graceland (Graceland Randers Vej, 8900 Randers)

Kl. 10.30 Rundvisning med guide.

Kl. 11.45 Bussen kører til restaurant Golden House i Randers (Thors Bakke 2, 8900 Randers)

Kl. 12.00 Frokost - buffet i restaurant Golden House

Kl. 13.15 Bussen kører til Randers regnskov.

Kl. 13.30 ankomst til Randers Regnskov.

Kl. 16.45 Bussen kører hjemad med stop ved Middelfart banegård (Vi er i Odense ca. kl. 19.00)

Prisen inkluderer bus, morgenmad i bussen, besøg i Elvis Presley’s Graceland med guidet omvisning, frokost med 1 genstand, besøg i Randers regnskov– og selvfølgelig god service hele dagen.

Da vi har et begrænset antal pladser, foregår tilmeldingen efter først til mølle-princippet. Du skal tilmelde dig på vores hjemmeside.

Du vil få nærmere info om betalingen, når du har tilmeldt dig, men du er først endelig tilmeldt, når vi har modtaget din indbetaling.

Tilmeldingen er bindende og personlig, det vil sige, at du ikke kan få dine penge retur ved afbud. og du kan ikke videregive din plads til en anden.