Dennis Kristensen signerer sin erindringsbog i FOA 1

Mød Dennis Kristensen, når han signerer sin erindringsbog i to bind: “OPGØR. Fagboss i med- og modvind”.

Tag med på en uforglemmelig rejse gennem Dennis Kristensens liv og få et unikt indblik i, hvad og hvem, der formede ham.

Info om arrangementet

Kursusnummer: 9999244803
Tid: til
Sted: FOA 1, Vilhelm Thomsens Allé 9, Valby
Målgruppe: Medlemmer og ledsager
Ledige pladser 79
Tilmeldingsfrist: Tilmeldingsfristen er udløbet

Den tidligere afdelingsformand i FOA 1 og tidligere forbundsformand i FOA, Dennis Kristensen, åbner op til en verden af spænding og refleksion, når han deler sine dybt personlige oplevelser og tanker. Dyk ned i de begivenheder, der har formet hans liv, og få et unikt indblik i processen bag skabelsen af hans litterære værk om sit liv.

Dennis understøtter sin fortælling med et inspirerende PowerPoint oplæg, der vil være med til at vække nysgerrigheden og pirre sanserne.

Vær blandt de første til at få fingrene i hans spritnye bog, som netop er rullet af trykken. Du kan endda sikre dig et eksemplar til en særlig fordelagtig pris!

Som prikken over i'et har du muligheden for at få dit personlige eksemplar signeret af Dennis Kristensen ved arrangementets afslutning.

Sæt kryds i kalenderen 25. april kl. 17 og sikr din plads til denne eksklusive aften, hvor vi byder på en lækker sandwich. Tilmeld dig nu – og husk, medlemmer kan deltage med en ledsager.