Skuespiller Esben Smed i Lone Scherfigs film The Kindness of Strangers

AFLYST! The Kindness of Strangers

Kom med til forpremiere og mød instruktør Lone Scherfig. Det er gratis!

Info om arrangementet

Kursusnummer: 9999-20-48-07
Tid: til
Sted: Cinemaxx, Kalvebod Brygge 57, København V
Målgruppe: Medlemmer af FOA 1 med op til to ledsagere
Ledige pladser 81
Tilmeldingsfrist: Tilmeldingsfristen er udløbet

FOA 1 inviterer alle medlemmer til en lukket forpremiere, hvor Lone Scherfig selv kommer og fortæller om sin nyeste film, The Kindness of Strangers. Lone Scherfig er en Danmarks mest kendte instruktører og står bag en række succeser i Danmark og udlandet. Blandt de mest kendte i Danmark er Italiensk for begyndere, tv-serien Krøniken og Flamberede Hjerter.

Scherfigs nye film foregår i en forfalden, tidligere glamourøs restaurant i hjertet af New York. Her flettes karaktererne ind og ud af hinandens liv, mens de lidt efter lidt opdager, at deres håb og redning kan ligge i mødet med nye medmennesker. I usikre og hårde tider, hvor mange lever på kanten af undergang, viser det sig, at tilfældige sammentræf og øjeblikke af næstekærlighed kan få overraskende følger.

Instruktør: Lone Scherfig

Medvirkende: Zoe Kazan, Andrea Riseborough, Jay Baruchel, Bill Nighy, Caleb Landry Jones, Tahar Rahim, Esben Smed, David Dencik m.fl.

Tilladt for børn over 11 år.

FOA 1 er til stede i foyeren i CinemaxX en halv time før start for at udlevere de bestilte billetter.