Biograftur - Stille hjerte

Dansk film af Bille August "Stille hjerte" med bl.a. Ghita Nørby, Morten Grunwald, Paprika Steen, Pilou Asbæk, Jens Albinus, Vigga Bro og Danica Curcic.

Info om arrangementet

Tid: til
Sted: Kino - Ro's Torv - 1.sal.
Målgruppe: Medlemmer af faglig afdeling + 1 ledsager
Pris: kr. 25. Ikke medlemmer kr. 50.
Tilmeldingsfrist: 27. marts 2015 Tilmeld dig her

FOA Roskilde inviterer afdelingens medlemmer i biografen til at se den danske film "Stille hjerte".

Resume:
"Stille hjerte" er et familiedrama om tre generationer af en familie, der samles over en weekend. Søstrene Sanne og Heidi har accepteret deres syge mors ønske om at dø, før sygdommen forværres, men som weekenden skrider frem, bliver morens beslutning sværere at håndtere, og gamle konflikter dukker op til overfladen.

Hvert medlem af FOA Roskilde kan medbringe max. én gæst.

Bo Snedker Boman, cand.psych., aut. psykolog - ansat på Roskilde Sygehus, vil efter filmen afrunde aftenen med at holde et kort oplæg på ca. 30 min. med udgangspunkt i filmen. Temaet er "familieliv", med udgangspunkt i liv, død, kærlighed, hengivenhed og svigt m.m.

Billetten indeholder én lille sodavand samt popcorn, og prisen er for medlemmer kr. 25,- og for ikke medlemmer kr. 50,-

Køb af billetter kan ske her på siden, samtidig med at beløbet indbetales på kontonr.: 5396 - 0394055 med oplysning om arrangement, navn og cpr.nr/medlemsnr.

Billetter kan også købes ved personlig henvendelse i FOA Roskilde's reception.