FOA's faglige fokus

Din og dine kollegaers faglighed er i spil i det daglige arbejde og er en naturlig del af jeres arbejdshverdag. Det er spørgsmål og drøftelser, som foregår lokalt ude på jeres arbejdspladser. Det er dog også vigtige drøftelser i forhold til en fælles indsats for udviklingen af hele FOA's kost- og service faggruppe i Region Hovedstaden.

De faglige initiativer sker som sagt på mange fronter og FOA afdelingerne har det som et af deres væsentligste indsatsområder. For FOA afdelingerne er det de 5 FOA afdelinger der har medlemmer ansat i Region Hovedstaden der samarbejder om en fælles faglig udvikling af vores medlemmer.

Denne faglighedshjemmeside er netop blevet sat i gang for at understøtte og samle alt det fælles faglighedsarbejde der forgår i Region Hovedstaden for vores faggrupper.

FOA afdelingerne og alle jeres tillidsrepræsentanter og fællestillidsrepræsentanter fra arbejdspladserne i Region hovedstaden har dannet et netværk, hvor vi har fokus på den faglige udvikling for alle der er ansat indenfor Køkken-, rengørings- og serviceområdet.

Hvis I har spørgsmål eller problematikker, som I ønsker vi skal arbejde med, så snak med jeres tillidsrepræsentant, som efterfølgende kan tage det med i netværket.