Berith Siegumfeldt

Hvordan genkender du en narcissist og psykopat?

Tag din kollega med til tankevækkende foredrag, der for altid vil ændre jeres tilgang til andre mennesker.

Info om arrangementet

Kursusnummer: 9999220212
Tid: til
Sted: FOA Randers, Østergade 12, Randers C
Målgruppe: Medlemmer af FOA Randers
Ledige pladser 6
Tilmeldingsfrist: Tilmeldingsfristen er udløbet

Hvordan ved du, om det er en narcissist eller psykopat, du står overfor?
Dette spørgsmål besvarer sygeplejerske Berith Siegumfeldt i et opsigtsvækkende foredrag, som for alvor åbner øjnene hos de mange, der hører foredraget.

Publikum får et indblik i de særlige kendetegn og karakteristika, der viser typiske tegn på, at en person er narcissist og/eller psykopat, og man forstår, hvorfor det kan være rigtig svært at have noget med den slags personer at gøre. Berith har beskæftiget sig med den uhensigtsmæssige og desværre også uhelbredelige sindslidelse ”narcissisme” i mange år.

Berith formidler det interessante emne på en jordnær og letforståelig måde, og hun kommer med eksempler fra virkelighedens verden på, hvordan narcissister og psykopater evner at manipulere med deres omgivelser. Hun fortæller, hvordan man undgår at blive fanget ind i narcissisters net af løgne, bedrag, undertrykkelse og udnyttelse.

Et tankevækkende foredrag, der for altid vil ændre jeres tilgang til andre mennesker.