Teaterkoncert arbejder - sange fra hjertet

Stemningsfuld, energiladet og underskøn teaterkoncert baseret på sange fra Arbejdersangbogen.

Tirsdag den 9. maj i Pavillonen Grenaa kl. 19.00.

Billetprisen er kun 125 kr. Så det er oplagt at opleve koncerten sammen med arbejdskammerater, venner og familie.

Teatret Møllen genopfører den succesfulde teaterkoncert fra sæson 21/22, hvor Møllen tager den ikoniske Arbejdersangbog ned fra hylden og lukker op for den kulturskat, sangbogen rummer. Gemt i sangteksterne ligger historier og værdier, der er helt grundlæggende for vores samfund – også den dag i dag.

ARBEJDER – SANGE FRA HJERTET byder på et alsidigt musikalsk univers med både kendte og ukendte sange fra Arbejdersangbogen. Med på scenen er der to musikere, der i samspil med de fem medvirkende skuespillere vækker historierne fra Arbejdersangbogen til live.

Det er en gedigen teaterkoncert, hvor der er plads til alle - røde såvel som blå, kvinder og mænd, direktører og lønmodtagere. Sangene i forestillingen udtrykker stærke følelser og handler om værdier som sammenhold, fællesskab, omsorg, kærlighed og medmenneskelighed. Det er musik, vi alle kan spejle os i.

Den anmelderroste teaterkoncert er bestilt af Rødt-Grønt Forum på Djursland.

Rødt - Grønt Forum har fået tilskud til denne teaterkoncert fra Norddjurs Kommune og FH Djursland. Desuden underskudsgaranti fra SFOF Djursland, Enhedslisten Syddjurs og Norddjurs, Socialdemokratiet Syddjurs og SF Syddjurs og Norddjurs.