Pensam – en hilsen fra en bank og forsikring I selv ejer

Både FOA Nordsjællands afdelingsbestyrelse og årsmøde for tillidsvalgte har den seneste tid haft besøg af Pensam.

Kenneth Hansen fra Pensam sender følgende hilsen til alle FOA Nordsjællands medlemmer:

Kære alle,

Det har måske aldrig været dyrere at være dansker. Det er markant dyrere at fylde indkøbsvognen, udgifter til varme, el, brændstof mv er nærmest eksploderet, og på toppen af dette, er renten også steget markant. Vi oplever derfor flere og flere af vores medlemmers økonomi, være voldsomt udfordret. Derfor opfordrer vi til at I gennemgår jeres udgifter efter med lup. Især på poster som tv-pakker, streamingtjenester, abonnementer mv, oplever vi ofte at, vores kunder kan opnå en del besparelser. Men de i særklasse største og nemmeste besparelser, opnås via FOA Fordele i PenSam Bank og PenSam Forsikring.

Vi har jo fælles interesser, PenSam Bank og PenSam Forsikring er ejet af PenSam Pension, som igen er ejet af FOA. Vi er DIN bank og DIT forsikringsselskab. Det betyder at du som FOA medlem har adgang til væsentlig fordele på både bank og forsikring, fordele som for nogle, kan beløbe sig til mange tusinde kroner om året. Fordele som 3% i rente på lønkonto op til kr. 25.000, attraktive priser på andelsboligfinansiering, store rabatter på realkreditlån, et meget attraktivt billånsprodukt, en gebyrfri hverdag og meget mere. På forsikring, en præmieret indboforsikring, attraktive vilkår på ulykkesforsikring, kontantrabatter på de fleste forsikringer, og er du over 55 år, er rabatterne endnu højere.

Derudover skærer vi selvrisikoen væk eller på bilforsikring reducerer den med kr. 2.294, såfremt du ikke har haft skader i 2 år.

De medlemmer som opnår de største besparelser hos os, er dem, som enten har ejerbolig, andelsbolig, billån eller privatlån (forbrugslån) hvorimod på forsikring, er det alle med et forsikringsbehov.

Vi er medlemmernes bank, og nok den eneste bank og forsikringsselskab hvor overskuddet ikke går til andre.

Vi er til at få fat på, taler i et sprog du kan forstå, du får din egen faste rådgiver og du vil fra første sekund opleve, at vi ikke er som alle andre.

Du kan læse mere om FOA Fordele på vores eller din afdelings hjemmeside, de ”bløde forskelle” vil du mærke, når du er i kontakt med os. På vores hjemmeside er der også et forum, hvor kollegaer eller andre medlemmer fortæller, om de forskelle vi har gjort i deres liv, virkelig et besøg værd.

Link til FOAs hjemmeside:  FOA Fordele i PenSam | FOA

Link til det forum hvor kunderne fortæller om der oplevelser:   Det siger vores kunder - PenSam.dk

PenSam Bank:    PenSam Bank er en god og billig bank med fokus på bolig. - PenSam.dk

PenSam Forsikring:  Få gode og billige forsikringer hos et Danmarks bedste forsikringselskaber - PenSam.dk

Så i denne tid har FOA Fordele aldrig været vigtigere, og har du ikke allerede gjort det, så vil jeg virkelig opfordre til, at du kontakter os eller mig. Og så har det i øvrigt aldrig været nemmere at skifte bank eller forsikring, det er alene få klik og godkendelser med MitID, så er alt klaret.

Glæder mig til vores veje krydses igen.

Kenneth Hansen
Partneransvarlig, Marketing
PenSam Bank A/S
Jørgen Knudsens Vej 2