Om nyhedsbrevet i FOA Nordjylland

Nyhedsbrevet er FOA Nordjyllands elektroniske nyhedsbrev som bliver sendt til alle medlemmer. Kontakt os, hvis du IKKE modtager nyhedsbrevet.

I FOA Nordjylland vil vi gerne fortælle, når der er noget nyt om din løn, dine arbejdsforhold, dit arbejdsmiljø, men selvfølgelig også om kurser og aktiviteter. Det gør vi primært via det elektroniske nyhedsbrev og sekundært via Facebook. På den måde skal vi sikre, at du som medlem af FOA Nordjylland får den væsentlige information som gør at du kan føle dig tryg i dit arbejdsliv.

Hør fra os hver anden uge
Almindeligvis får du nyhedsbrevet via mail to gange om måneden. Den kortere produktionstid giver også mulighed for, at vi hurtigt kan komme i kontakt med dig, hvis der opstår ekstraordinære situationer.

Noget af det mange medlemmer i FOA Nordjylland ser frem til er de tilbagevendende medlemsaktiviteter som cirkus, Fårup Sommerland og juletræ. De vil selvfølgelig også være at finde i nyhedsbrevet.

Får du ikke nyhedsbrevet på mail?
Der kan være flere årsager, hvis nyhedsbrevet ikke kommer, men først og fremmest skal vi have din rigtige mailadresse. Hvis dine oplysninger er korrekte, så kontakt os, så kan vi hjælpe med at finde frem til årsagen, så du ikke går glip af informationer og medlemstilbud fra FOA Nordjylland.

Er der sommerferie eller særlige forhold på spil i Danmark, så kan det variere, hvor ofte du modtager et nyhedsbrev.

Se FOA Nordjyllands seneste nyhedsbrev