Webinar om personlig gennemslagskraft

Vil du gerne være bedre til at sætte dig igennem? Får du sagt det du gerne vil og bliver det forstået af andre? Så deltag i dette webinar, hvor der vil være mulighed for at stille spørgsmål undervejs. Har du brug for hjælp til at deltage, så ring i god tid inden webinaret.

Info om arrangementet

Kursusnummer: 9745212403
Tid: til
Sted: Online via Teams
Målgruppe: Alle faglige medlemmer i FOA Nordjylland.
Ledige pladser 46
Tilmeldingsfrist: Tilmeldingsfristen er udløbet

Webinar for FOA Nordjyllands medlemmer

Mange mennesker holder sig tilbage, og kan have svært ved at sætte sig igennem i en samtale eller til et møde. Det kan være en stor udfordring, da vi ikke får givet udtryk for vores holdning eller delt vores ideer.
Til dette foredrag, får du konkrete redskaber og viden, som kan hjælpe dig til at blive bedre til at sætte dig igennem – uanset om det er overfor kolleger, borgere eller pårørende.

Sådan finder du modet til at sætte dig igennem
Sig til og fra så andre lytter og respekterer dig
Forstå betydningen af dit kropssprog
Bliv ven med din hjerne, så den ikke spænder ben for dig

Webinaret livestreames og laves interaktivt med chat/spørgsmål fra publikum undervejs.

Kort inden mødet vil du modtage en personlig indkaldelse via mail, så du kan tilgå webinaret via din computer, Ipad eller telefon.

Tjek mere info om Microsoft Teams her på siden.

Har du spørgsmål, så kontakt os gerne på 46972900.

Oplægsholder: Sagar Constantin

Sagar er erhvervspsykologisk rådgiver, forfatter og certificeret konfliktcoach. Derudover har Sagar over 18 års erfaring som underviser, og har speciale i personlig udvikling, kommunikation, forandringsledelse og motivation. Hun er forfatter til seks bøger, hvor den seneste “Klog på forandring" stiller skarpt på de menneskelige udfordringer omkring forandringer. Med fokus på hjernen, positiv psykologi og bevidsthed skaber hun en større forståelse for de      mekanismer, der er styrende i os menn

Vel mødt til webinar i FOA Nordjylland