AFLYST pga. for få tilmeldte - Studietur til Hamborg

Hamborg er Tysklands næststørste by og den ottende største i Europa. Det er her studieturen går til i foråret 2020 helt præcist i dagene fra 30. marts til 2. april. Hvis du vil med, så læs mere her.

Info om arrangementet

Kursusnummer: 9745202407
Tid: til
Sted: FOA Nordjylland, Østerport 2, Aalborg
Målgruppe: FOA-medlemmer, der ikke tidligere har deltaget i studieture, har førsteret. Alle FOA-medlemmer kan dog søge om at komme med.
Pris: 1.900 kr. pr. deltager. Prisen omfatter kørsel tur/retur i røgfri luksusbus, tre overnatninger på delte dobbeltværelser og halvpension.

Ledige pladser 59
Tilmeldingsfrist: Tilmeldingsfristen er udløbet

Om Hamborg
Hamborg er Tysklands næststørste by og den ottende største i Europa. Byen bliver kaldt Nordeuropas Venedig, da den har utallige kanaler på kryds og tværs og floden Elben. I Hamborg er der mange gamle klassiske bygninger og samtidig ny og speciel arkitektur. Hamborg er både en by med shopping muligheder med de lange stræder med både små og store butikker, samtidig er det en by fuld af kulturoplevelser, restauranter og cafeer.

Om studieturen
Vi rejser med luksusbus og overnatter i dobbeltværelser på hotel i centrum. Turen er et studieophold og omfatter altså virksomhedsbesøg, og derudover vil der være kulturelle besøg. Der ydes ikke daglønstab og deltagerne skal selv sørge for fri til studieturen. Hvis antallet af tilmeldte overstiger 44 personer, foretager vi en udvælgelse.

Pris og betaling
Prisen omfatter kørsel tur/retur i røgfri luksusbus, dansktalende guide, tre overnatninger på delte dobbeltværelser på hotel i centrum med halvpension. Prisen holdes nede på grund af tilskud fra FOA Nordjyllands kulturfond.

Netværk for studieturen
Kim Jacobsen - Jesper Hejlman Hermansen – Annette Ottosen – Anna-Grethe Sperling – Carina Rosengaard Wohlgemuth – Zita Sandberg Larsen.

Tilbagemelding og informationsmøde
Senest 21. februar 2020 får du besked på, om du er optaget eller ej. Der holdes informationsmøde for deltagere 12. marts 2020, kl. 19 i mødelokale 210, Østerport 2, 9000 Aalborg.