OK21: Lokalt online møde 8. april 2021 for regionalt ansatte

Bliv klædt på til at stemme – deltag på lokalt møde om OK21.

Tilmeld dig kun, hvis du er regionalt ansat.

Info om arrangementet

Tid: til
Sted: Virtuelt via Zoom, København S
Målgruppe: Alle faglige FOA-medlemmer ansat på den regionale overenskomst.
Ledige pladser 94
Tilmeldingsfrist: Tilmeldingsfristen er udløbet

Kristian Gaardsøe kommer med en kort gennemgang af resultaterne og herefter deles deltagerne op i de tre sektorområder, hvor Jesper Hermansen, Anne-Grethe Sveistrup og Peter Ottosen fortæller om de sektorrettede overenskomstforhandlinger.
Målet med møderne er, at du som medlem kan beslutte dig for, hvordan du vil bruge din demokratiske stemme i forbindelse med urafstemningen.

Afstemningen om overenskomstresultaterne løber fra den 23. marts til den 19. april kl. 8.00. Har du problemer med at komme til at stemme, så kontakt FOA Nordjylland eller FOA på ok21@foa.dk eller 46 97 36 73.

Praktiske informationer
Du vil via mail senest dagen før modtage et Zoom-link til mødet, så du kan tilgå webinaret via din computer, Ipad eller telefon – møderummet åbner 15 min før, så man kan tjekke forbindelse

Webinaret er live og laves interaktivt med chat/spørgsmål fra dig der deltager.

Når du deltager i vores onlinemøde, vil du kunne se navnene på de øvrige deltagere i mødet. Da dette onlinetilbud alene tilbydes til vores medlemmer, vil det indirekte være muligt at udlede oplysning om dit fagforeningsmæssige tilhørsforhold, hvilket er en følsom personoplysning. Det er ikke muligt at deltage i onlinemødet, uden at dit navn bliver synligt for de øvrige mødedeltagere. Når du tilmelder dig mødet, giver du derfor samtidig samtykke til, at dit navn bliver synligt for de øvrige mødedeltagere.

Du kan altid trække dit samtykke tilbage ved blot at melde afbud til mødet. (link til afbud findes i kvittering)
Har du spørgsmål, så kontakt os gerne på 46 97 29 00.