Lær din lønseddel at kende - Region Nordjylland(SOSU)

Lær din lønseddel at kende - Og få kendskab til arbejdstidsaftalen

Info om arrangementet

Kursusnummer: 9741212405
Tid: til
Sted: FOA Nordjylland, Østerport 2, Aalborg
Målgruppe: Faglige FOA-medlemmer ansat på døgnarbejdstidsaftalen under Region Nordjylland. Social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, hjemmehjælpere, sygehjælpere, beskæftigelsesvejledere, plejehjemsassistenter, social- og sundhedselever, social- og sundhedspersonale uden grunduddannelse.
Ledige pladser 27
Tilmeldingsfrist: Tilmeldingsfristen er udløbet

Hvad lærer du?

• Kan du tjekke din lønseddel og arbejdstidsopgørelse for fejl og mangler?
  • Vil du være sikker på at der udbetales korrekt når du oplever ændringer i din vagtplan?
  • Har du lyst til at lære at gennemskue det der står på din lønseddel?
  • Kender du de arbejdstidsregler der gælder for din ansættelse?

Hvem underviser
FOA Nordjyllands eksperter fra Løn og ansættelse vil grundigt gennemgå et sæt lønsedler, saldo- og arbejdstidsopgørelser. Herunder vil du blive oplyst om, hvad der er vigtigt at være opmærksom på i forhold til lønsedlen og arbejdstidsopgørelsen. Der vil ligeledes være en gennemgang af de vigtigste bestemmelser i arbejdstidsaftalen, som indeholder de regler, der gælder for din arbejdstid og vagtplanlægning, både i forhold til planlægning af arbejdstid og ved ændringer.

Hvad skal du medbringe?
Medbring udskrift af egne lønsedler, arbejdstidsopgørelser og ansættelsesbrev. Det giver dig mulighed for at lave noter undervejs, samt at stille spørgsmål, der er relevant for dig.

Forplejning
Vi serverer en sandwich og en vand under arrangementet.