Klæd politikerne på til de rigtige "cykelbeslutninger" i dit fag!

Sundhedsudvalget i Vesthimmerlands Kommune er inviteret til cykelorienteringsløb med en ansat som støttepædagog.

Info om arrangementet

Tid: til
Sted: Dagcentret på Plejecenter Bøgely, Løgstør
Målgruppe: Alle medarbejdere i hjemme- og sygeplejen i Vesthimmerland

Dialogmøde for alle medarbejdere i hjemme- og sygeplejen i Vesthimmerland - lige før budgetseminaret.

Tilmelding: Via opslag/liste på din arbejdsplads eller via e-mail til Anna-Grethe Sperling:

aae@vesthimmerland.dk

Tilmeldingsfrist: 11. september 2017

Program

Kl. 17.00 Cykelorienteringsløb med udfordringer for politikerne (Opgaver på tid).

Kl. 18.00 FOA Nordjylland er vært ved sandwich og derudover er der kaffe og hjemmebagt kage. Spørgsmål fra ansatte til politikerne om budgettet på sundhedsområdet.

Kl. 19.00 Hvornår får vi en cykelpolitik for de ansatte i hjemme- og sygeplejen i Vesthimmerland? Kort opsummering fra hver af politikerne.

Vi sender sundhedsudvalget ud på et orienteringsløb med udfordringer. En cykeltur op og ned af bakke som forventes løst på tid - ganske som vores daglige opgaver. Efterfølgende er der en uformel dialog ved caféborde. Her har du mulighed for at komme og snakke med politikerne om udfordringerne på din arbejdsplads. Her har du mulighed for at give input før politikerne træffer de endelige beslutninger på budgetseminaret.

Vi håber på god opbakning til mødet - vel mødt!

Anna-Grethe Sperling, Fællestillidsrepræsentant, Vesthimmerland

Jeanette Kahr, Arbejdsmiljørepræsentant, Løgstør