Aalborg Teater - Dødsbo på pløjemarken

Gratis teater: Dødsbo på pløjemarken

Er du hurtig kan du sikre dig to gratis billetter til Aalborg Teaters forestilling: Dødsbo på pløjemarken.

Kom til en helt unik teateroplevelse på Aalborg Teater. Oplev den nordjyske dramatiker Henrik Szklany’s fantastiske og rørende historie Dødsbo på pløjemarken.

Info om arrangementet

Kursusnummer: 9745232412
Tid: til
Sted: Aalborg Teater, Jernbanegade 11, Aalborg
Målgruppe: Alle FOA Nordjyllands faglige medlemmer.
Pris: Gratis: max 2

Ledige pladser 38
Tilmeldingsfrist: Tilmeldingsfristen er udløbet

Du vil efter denne bestilling via mail, modtage et link til bestilling/download af billet/billetter

Om forestillingen

Anita vil ikke mere. Hun har ondt, hun husker dårligt, og hun har ikke tænkt sig, at hun skal ende med at blive en ”plejehjemsgrøntsag”, som hun kalder det. Så hun vil tage sagen i egen hånd og tage sin egen værdige afsked. Men Anita er omgivet af mennesker, der elsker hende. Ud over hendes søn, Lars, er der søsteren Beate og den omflakkende Ester (tidligere krejler, nu heks i Rold Skov), samt en ekstraordinært positivt indstillet SoSu-medarbejder, der hedder Emil. Alle fire kaster de sig ud kampen for at beholde Anita og tale hende væk fra selvmordet. Men det bliver ikke let, for Anita har gode kort og argumenter på hånden.

Vi bliver rørt, vi ler, vi græder og vi går forandrede ud af teatret, når den nordjyske dramatiker Henrik Szklany lykkes med at skildre socialt udsatte med lige dele kærlighed, humor og tragisk realisme.

Mere om forestillingen