Mindfulness: Nærvær skaber trivsel

Info om arrangementet

Kursusnummer: 9999-22-18-02
Tid: til
Sted: FOA Midt- og Vestjylland, kontoret i Holstebro, Magnus Kjærs Gade 6-8, Holstebro
Målgruppe: Alle faglige medlemmer af FOA Midt- og Vestjylland
Ledige pladser 23
Tilmeldingsfrist: 22. august 2022 19:00
Tilmelding for enkeltpersoner: Tilmeld dig her

Hvis du ikke til tilmelde dig via ovenstående link så klik her

Anne-Mette Svarre Byrialsen, der har arbejdet som lærer i 19 år, har de seneste 5 år mærket en længsel efter noget andet. Derfor har hun taget en mindfulness instruktør og en coach uddannelse.

Hun har startet sit eget firme Stillehuset, som arbejder med trivsel hos børn, unge og voksne. Det sidste halve års tid er hun gået i et kompagniskab, hvor de er to, som er i gang med at starte virksomheden Nature Mind, der arbejder med nærvær og afstresning i naturen gennem mindfulness, yoga, Qi Gong, nedtoningsmusik samt oplysning om stress.

Anne-Mette kommer 2 aftener i september, hvor temaet vil være:

Nærvær skaber trivsel

Omdrejningspunktet vil være viden om mindfulness samt praktiske øvelser I kan tage med og bruge i jeres eget liv både hjemme, men også på arbejdspladsen. Det bliver aftener med nærvær, stilhed og refleksion.

Der vil være øvelser den første aften, som skal afprøves hjemme inden næste gang. Det er dog muligt kun at deltage i den ene aften. Hvis du ønsker at deltage i begge aftener, skal du huske også at tilmelde dig til den 29. september.