AFLYST! FOA/KLS - Generalforsamling 2020

AFLYST! Grundet øget smittetryk og et forsamlingsforbud, som er nedsat til 50 personer, så ser vi os desværre nødsaget til af AFLYSE vores Generalforsamling 17. september. Vi arbejder på at kunne invitere til en virtuel Generalforsamling senere på året.

Info om arrangementet

Tid: til
Sted: TEC, Stæhr Johansens Vej 7, 2000 Frederiksberg - i Aulaen
Målgruppe: KLS medlemmer

BEMÆRK: I ÅR AFHOLDES VORES GENERALFORSAMLING HOS TEC, STÆHR JOHANSENS VEJ 7, 2000 FREDERIKSBERG I AULAEN

Fra kl. 16.00 er der spisning i salen. Kl 17 begynder selve Generalforsamlingen: Husk tilmelding senest torsdag 10. september ved at klikke på linket ovenover: "tilmeld mig" - eller ved at ringe til KLS tlf. 46 97 15 00 (omstillingen) - eller sende en mail med din mad-tilmelding med navn, cpr.nr. og arbejdsplads/pensionist - via Mit FOA (Min post).

Dagsorden er klar og kan findes her.

Bemærk at fristen for indsendelse af forslag fra medlemmer, er rykket til 10. september.

Kom og vind overraskelser

Igen i år vil vi gerne trække flest mulig medlemmer til generalforsamlingen torsdag 17. september, kl. 17 - med en fristende lodtrækning om spændende præmier!

BEMÆRK at vores Generalforsamling i år afholdes hos TEC, Stæhr Johansens Vej 7, 2000 Frederikserg - i Aulaen. Metrostationerne Fasanvej og Lindevang ligger i gåafstand fra TEC. Buslinjerne 4A og 37 har stoppested tæt ved.