Mød 2.000 andre tillidsfolk onsdag 4. oktober i Odense - for velfærd

Kære tillidsvalgte i HK, 3F, FOA, Danmarks Lærerforening, Dansk Socialrådgiverforening, BUPL, Uddannelsesforbundet, Prosa og Dansk Magisterforening

Info om arrangementet

Tid: til
Sted: Odense Congress Center
Målgruppe: Tillidsvalgte

I mange år har vi set, hvordan velfærden undergraves på stort set alle områder. Det er på tide, at vi stiller krav til den velfærd, der skal bære fremtiden. En velfærd, der værner om den enkelte og sikrer tryghed i dagligdagen. En velfærd, der understøtter den danske model og vores flexicurity-system.

Kom med til stormøde til forsvar for velfærden sammen med fagforeningerne bag Danmark for velfærd. Det sker onsdag 4. oktober kl. 10.00 -15.30 i Odense Congress Center, Ørbækvej 350, Odense.

Formålet med stormødet er, at du og de tusinder af andre tillidsfolk samler kræfterne til aktivitet for mere og bedre velfærd. Fagbevægelsen har ikke nok i sig selv. Vi har også et ansvar for de svagest stillede i samfundet.

Vi vil lave et bredt folkeligt initiativ. Det er nu, vi skaber Danmark for velfærd. Det kan du blive en del af. Kom og vær med til at forme fremtiden.

Tilmeld dig inden onsdag 27. september på dette link www.tilmeldmig.dk/?9759171717

Kontakt din FOA-afdeling for fælles transport til og fra mødet kls@foa.dk

Frikøb: Du skal ved deltagelse i aktiviteter arrangeret af FOA som udgangspunkt have løn fra din arbejdsgiver. Hvis du ikke kan få fri med løn, skal du kontakte din FOA/KLS-afdeling.

Med venlig hilsen og på gensyn

Arrangørerne af – ’Danmark for VELFÆRD’

FOA, HK, 3F, Danmarks Lærerforening, Dansk Socialrådgiverforening, Uddannelsesforbundet, BUPL, PROSA, Dansk Magisterforening, LO-Hovedstaden, LO-Aarhus, LO-Fyn, LO-Aalborg, LO-Randers og LO-Vest.