Om FOA Holstebro

Velkommen i FOA Holstebro

FOA Holstebro er en lokal afdeling under FOA - Fag og Arbejde. Vores mål er at arbejde for medlemmernes fælles interesser og sikre optimal service. Det gør vi bedst ved at sætte medlemmerne og de tillidsvalgte i centrum, og ud fra disses ønsker og behov at påvirke udviklingen i samfundet.

Vi organiserer ca. 4.000 medlemmer, der primært er ansat på kommunale og regions arbejdsplader i de 3 kommuner, som afdelingen dækker. Din lokale FOA-afdeling er dit udgangspunkt for god service og hjælp når det kniber - og stedet hvor du får svar på dine spørgsmål om rettigheder og pligter på jobbet.

Du kan få indflydelse på udviklingen i FOA Holstebro ved at deltage i møder og på generalforsamlingen. Du kan også fortælle din mening til din tillids- eller sikkerhedsrepræsentant, som vi har et tæt samarbejde med, og det er altid en god ide at kontakte dem først, hvis du har brug for hjælp og vejledning.

Du er altid velkommen i afdelingen. Du kan også aftale tid udenfor de normale åbningstider, hvis du ikke har mulighed for at komme i åbningstiden. Vi forsøger så vidt muligt, altid at have personale i huset til besvarelse af både personlige og telefoniske henvendelser. Det er dog altid en god ide, at træffe aftale om tid, hvis man vil tale med en bestemt person.

Kort og godt - Velkommen i FOA Holstebro - og goddag til en lang række medlemsfordele.