Film Og Bobler

Kom til en hyggelig og faglig aften med film og bobler

Info om arrangementet

Kursusnummer: 9999-21-18-15
Tid: til
Sted: FOA Holstebro, Magnus Kjærs Gade 6, Holstebro
Målgruppe: Faglige medlemmer af FOA Holstebro
Ledige pladser 12
Tilmeldingsfrist: Tilmeldingsfristen er udløbet

Kan du ikke tilmelde dig via ovenstående knap - så klik her

Du inviteres til at deltage i en hyggelig og faglig aften.

Birgitte Madsen vil holde et oplæg omkring mobning på arbejdspladsen, og derefter vil vi vise filmen “Undtagelsen” en filmatisering af Christian Jurgensens bog, som handler om mobning på en arbejdsplads.

Iben, Malene, Anne-Lise og Camilla er fire kvinder, der arbejder sammen i en hverdag præget af magtkampe, hvisken og alliancer. Da Iben og Malene begge modtager dødstrusler, mistænker de i første omgang en serbisk krigsforbryder, som de skriver artikler om. Men da en sag om mobning på kontoret eskalerer, begynder de langsomt at overveje, om ondskaben kunne komme fra dem selv.

'Undtagelsen' er en nervepirrende thriller, der skildrer, hvordan raffineret voksenmobning kan udvikle sig til et uhyggeligt spil om liv og død. Det er en fortælling om manipulation som våben, om vildtvoksende paranoia og ondskabens mange ansigter.

Afdelingen er vært ved et glas bobler og popcorn til filmen, og efter filmen vil der være kaffe/te og kage og mulighed for en lille snak.