Hypnoterapeut

Gratis konsultation hos hypnoterapeut - 50% rabat på op til 4 efterfølgende konsultationer

FOA Frederikshavn har indgået en aftale med hypnoterapeut Leila Schmidt Jacobsen.

Leila har arbejdet med mennesker hele sit liv, i mange år som sygehjælper. For en del år siden besluttede hun sig for at videreuddanne sig. Leila har læst psykologi på Aalborg Universitet og er desuden uddannet hypnoterapeut hos læge Peter Mark i København. Du kan læse mere om Leila på hendes egen hjemmeside (se link nederst på siden).

Medlemstilbud:
Via dit medlemskab af FOA Frederikshavn har du mulighed for 1 gratis konsultation.

Herudover har du mulighed for at få de efterfølgende 5 konsultation til halv pris. Dvs. normalprisen på kr. 1000,- pr. konsultation, for medlemmer af FOA Frederikshavn, reduceres til kr. 500,- pr. konsultation. Disse konsultationer foregår på klinikken, medmindre andet aftales (hjemmebesøg er en mulighed).

Sådan gør du:
Ring til hypnoterapeut Leila Schmidt Jacobsen på telefon 2081 6283 for nærmere aftale. Konsultationen foregår typisk i Brønderslev. Hjemmebesøg er dog også mulig, efter nærmere aftale.

Vil du vide mere
Besøg Leila Schmidt Jacobsen hjemmeside www.mitegetliv.dk eller skriv til Leila på kontaktformularen (åbner i nyt vindue)