Pædagogisk Klub: Gratis biograftur, THE WHALE - SHOWSTART KL 15:00

Kom gratis i biografen sammen med Pædagogisk Klub

Info om arrangementet

Tid: til
Sted: Palads Teatret (parkering og indgang via Rådhus Allé)
Ørnevej 6A
9900 Frederikshavn
Målgruppe: Medlemmer af pædagogisk klub + 1 valgfri ledsager
Pris: Gratis

Dette arrangement kræver medlemskab af Pædagogisk Klub

Tilmeld dig via linket her

Vi er glade for at kunne præsentere et nyt samarbejde med Palads Teatret i Frederikshavn. Har du endnu ikke oplevet den fantastiske nye biograf, så er her en god mulighed.

Som medlem af Pædagogisk Klub kan du nu komme GRATIS i biografen. Du kan booke en billet til dig selv OG 1 valgfri ledsager. Der er 50 billetter til filmen.

Bestillingen foregår via linket nederst.

Bemærk at billetten udleveres 30 minutter før forestillingen. FOA Frederikshavn er til stede i biografen (lige indenfor indgangen), hvor du får udleveret den/de reserverede billetter.

THE WHALE

LØNDAG DEN 16. APRIL – SHOWSTART KL 15:00

Om filmen: 'The Whale' handler en ensom skolelærer, der forsøger at genoptage kontrakten til sin teenagedatter. I hovedrollen finder man Brendan Fraser, som er kendt fra film som The Mummy og Crash. Hans medvirken i filmen har trukket overskrifter, eftersom at han på de frigivne billeder fra filmen forekommer næsten uigenkendelig som den 300 kg tunge skolelærer Charlie.

​Link til tilmelding (bemærk, når du tilmelder en ledsager, så får du først mulighed for dette, når du har klikket dig videre to gange i tilmeldingsprocessen)

Har du problemer med linket, kan du også ringe på telefon 46971170.