Pædagogisk Klub: Særtilbud på juletræer, julestue og julerier på Stenderupgaard

Stenderupgaard Juletræer & Gårdbutik
Stenderupvej 150
9870 Sindal
Målgruppe: For at opnå rabatten, kræves der medlemskab af pædagogisk klub. For øvrige medlemmer gælder normalpriserne.
Pris: Gratis

Dette arrangement kræver medlemskab af Pædagogisk Klub

En populær juletradition er nu tilbage. I Pædagogisk Klub er vi glade for, at vi igen i 2022 kan invitere jer ud i det fri, under åben himmel og med fuld knald på julestemningen.

Pædagogisk Klub har igen i 2022 lavet en aftale med Stenderupgaard om, at du kan fælde et juletræ (op til 4 meter) til en særlig klubpris på kr. 170,- og så får du også en værdikupon på kr. 50,-, som enten kan bruges på lidt sødt til ganen eller til at gøre juletræet endnu billigere. Dét bestemmer du helt selv.

Hvis du ønsker at gøre brug af tilbuddet, skal du oplyse dit FOA-medlemsnummer til Stenderupgård.

STENDERUPGÅRD er et hyggeligt julested for hele familien.
Besøg de hyggelige udendørs granhuler, fyldt med nisser, lys og masser af julestemning. Gå på oplevelse på nissestien og deltag i konkurrencer for både børn og voksne.

Fæld selv juletræ
Fæld selv dit juletræ i den store juletræsplantage, der er fyldt med juletræer i alle størrelser. Normalprisen på juletræer, uanset størrelse (op til 4 meter) er kr. 220,-. Men som klubmedlem kan du fælde ét juletræ til klubpris:

DIN JULETRÆSPRIS ER KR. 170,-

Julehytte og juleværksted
Julehytte med mulighed for at købe hjemmelavede æbleskiver, gløgg og varm kakao. Oplev juleværkstedet, hvor du kan købe juledekorationer og kirkegårdspynt.

VÆRDIKUPON — KR. 50,-*

*Dette tilbud gælder medlemmer af pædagogisk klub i FOA Frederikshavn. Max én kupon pr. medlem. Du skal oplyse dit medlemsnummer når du anvender kuponen. Værdikuponen giver dig en yderligere rabat på kr. 50,- når du køber juletræ, eller handler i boderne. Værdikuponen er udsendt på mail. Er den blevet væk eller har du ikke modtaget den, kan du kontakte René Johansen på rejo@foa.dk

Åbningstider:
Stenderupgård holder åbent fra d. 11. nov. og frem til og med d. 23. dec. Alle dage fra klokken. 10-16.  Hytten med æbleskiver, gløgg og varm kakao holder åbent i de fire adventsweekender samt den 23. december.

Se mere om Stenderupgaard via linket herunder:

Hjemmeside: www.stenderupgaard.eu

Facebook: www.facebook.com/Stenderupgaardjuletraer