Pædagogisk Klub: Gratis biograftur, CALL JANE - SHOWSTART KL. 15:00

Kom gratis i biografen sammen med Pædagogisk Klub

Info om arrangementet

Tid: til
Sted: Palads Teatret (parkering og indgang via Rådhus Allé)
Ørnevej 6A
9900 Frederikshavn
Målgruppe: Medlemmer af pædagogisk klub + 1 valgfri ledsager
Pris: Gratis

Dette arrangement kræver medlemskab af Pædagogisk Klub

Vi er glade for at kunne præsentere et nyt samarbejde med Palads Teatret i Frederikshavn. Har du endnu ikke oplevet den fantastiske nye biograf, så er her en god mulighed.

Som medlem af Pædagogisk Klub kan du nu komme GRATIS i biografen. Du kan booke en billet til dig selv OG 1 valgfri ledsager. Der er 90 billetter til filmen.

Bestillingen foregår via linket nederst.

Bemærk at billetten udleveres 30 minutter før forestillingen. FOA Frederikshavn er til stede i biografen (lige indenfor indgangen), hvor du får udleveret den/de reserverede billetter.

CALLE JANE

SØNDAG DEN 18. DECEMBER - SHOWSTART KL. 15:00

Om filmen: Call Jane handler om Joy, der som helt almindelig amerikansk husmor i 1960erne har et stort ønske at få barn nummer to. Da det endelig lykkes, meddeler hendes læge hende, at hun ikke vil kunne gennemføre graviditeten af helbredsmæssige årsager. Desværre afslår abortnævnet at bevilge Joy en abort trods de livsfarlige konsekvenser, det vil have for Joy. Joy har ingen anelse om, hvor hjælpen skal komme fra, før hun tilfældigt falder over 'Janes', en undergrundsgruppe af helt almindelige kvinder, som risikerer alt for at hjælpe kvinder i samme situation som Joy. Mødet med gruppen giver hende et større formål med tilværelsen: at hjælpe andre kvinder med at tage kontrol over deres skæbner.

​Link til tilmelding (bemærk, når du tilmelder en ledsager, så får du først mulighed for dette, når du har klikket dig videre to gange i tilmeldingsprocessen):

Har du problemer med linket, kan du også ringe på telefon 46971170.