Tapet med medlemsfordele

Medlemsfordele: Det kan vi hjælpe dig med i FOA Esbjerg

Som medlem af FOA Esbjerg får du en række mærkbare medlemsfordele.

Hver eneste dag gør medlemmerne af FOA en forskel for fællesskabets børn, unge og ældre. Det arbejde fortjener at blive anerkendt og belønnet.

Derfor arbejder vi i FOA på at sikre vores medlemmer fordele, der giver dig en stærk hånd i dit arbejdsliv, råd til fornøjelser i ferie og fritid og en udstrakt hånd, hvis tingene ikke går som planlagt i dit arbejds- eller privatliv.

I FOA Esbjerg tilbyder vi desuden billige svømmebilletter og så har vi et lokalt fagblad til alle. Klik på boksene nedenfor og læs mere om de mange fordele du kan benytte dig af som medlem af FOA Esbjerg. Husk også at tjekke vores aktivitetskalender for flere medlemsfordele. Du finder aktivitetskalenderen her.

Billige svømmebilletter

Skal du have en dukkert i Esbjerg?

Køb studiebøger

I FOAs bogshop kan du købe bøger til dit studie med op til 20 % rabat.

Gå til FOAbogshop

TJM Forsikring

Du får gode dækninger, konkurrencedygtige priser og personlig service.

Tjek på løn og økonomi

Gratis løntjek, hjælp til lønforhandling, pensionsopsparing, billige forsikringer og meget mere.

Juridisk hjælp

Opsagt? Til skade på jobbet? Sygemeldt? Gravid? Kaldt på job med kort varsel eller andre situationer, der kræver støtte?

Faglig udvikling

Efteruddannelse, faglige arrangementer og netværk, rabat på studiebøger, gratis fagblad og meget mere.

Godt arbejdsliv

Søger du job eller ønsker du færre/flere timer? Problemer med vold, stress, mobning og fysisk nedslidning på jobbet?

Rabatter og oplevelser

Gode rabatter på daglige indkøb, ferie, rejser, oplevelser og sociale arrangementer.

Stærk partner tæt på arbejdet

Bisiddere, veluddannede tillidsrepræsentanter, mulighed for indflydelse, medbestemmelse og meget mere.

Overenskomst og politisk kraft

Ordentlige arbejdsvilkår og retfærdig løn via et stærkt fællesskab og medindflydelse på arbejdet.