Tapet med medlemsfordele

Medlemsfordele: Det kan vi hjælpe dig med i FOA Vest

Som medlem af FOA Vest har du en række fordele, som du kan bruge både i arbejdslivet og fritiden.

Hver eneste dag gør medlemmerne af FOA en forskel for børn, unge og ældre. Det vil vi gerne anerkende. Derfor arbejder FOA på at sikre vores medlemmer fordele, der dækker både arbejdsliv og fritid. Alle medlemmer af FOA har en lang række fordele som for eksempel gratis løntjek, hjælp til en konflikt på arbejdspladsen eller en række tilbud og rabatter.

I FOA Vest tilbyder vi desuden billige svømmebilletter til Svømmestadion Danmark, rabat på billetter til Givskud ZOO, og så har vi et nyhedsbrev til alle. Klik på boksene nedenfor og læs mere om de mange fordele du kan benytte dig af som medlem af FOA Vest.

Billige svømmebilletter

Køb studiebøger

I FOAs bogshop kan du købe bøger til dit studie med op til 20 % rabat.

TJM Forsikring

Du får gode dækninger, konkurrencedygtige priser og personlig service.

Gå til TJM-Forsikring

Tjek på løn og økonomi

Personligt løntjek, hjælp til lønforhandling, pensionsopsparing, billige forsikringer og meget mere.

Faglig udvikling

Efteruddannelse, faglige arrangementer og netværk, rabat på studiebøger, inspirerende fagblad og meget mere.

Godt arbejdsliv

Søger du job eller ønsker du færre/flere timer? Problemer med vold, stress, mobning og fysisk nedslidning på jobbet?

Juridisk hjælp

Opsagt? Til skade på jobbet? Sygemeldt? Gravid? Kaldt på job med kort varsel eller andre situationer, der kræver støtte?

Rabatter og oplevelser

Gode rabatter på daglige indkøb, ferie, rejser, oplevelser og sociale arrangementer.

Stærk partner tæt på arbejdet

Bisiddere, veluddannede tillidsrepræsentanter, mulighed for indflydelse, medbestemmelse og meget mere.

Overenskomst og politisk kraft

Ordentlige arbejdsvilkår og retfærdig løn via et stærkt fællesskab og medindflydelse på arbejdet.