Vær med i FOA Århus store julekalender-konkurrence

FOA Århus store julekalenderkonkurrence handler om julen, FOA Århus og fagforeningens medlemmer. Her kan du vinde flotte præmier – blandt andet en overnatning med middag og morgenmad for to.

Det er kun FOA Århus medlemmer, som kan deltage i fagforeningens store julekalender-konkurrence. Alle medlemmer får hver dag i perioden 1. til 24. december tilsendt en mail, der indeholder dagens spørgsmål, hvis FOA Århus har deres mailadresse.

Fælles for spørgsmålene er, at de handler om julen, FOA Århus og FOA Århus-medlemmerne. Blandt de rigtige svar trækker FOA Århus hver dag lod om en præmie, der er ca. 200 kr. værd. Hvert medlem kan kun svare én gang på hvert spørgsmål.

FOA Århus hjemmeside fortæller, hvem der vandt, og hvad der var det rigtige svar. Vinderne får også direkte besked. I weekenderne må vinderne og alle andre dog vente til om mandagen, før de får informationen.  For perioden 21.- 24. december kommer informationen om vindere og svar først i det nye år.

Det er også efter nytår, at FOA Århus trækker lod blandt de medlemmer, der har svaret rigtigt på flest spørgsmål, og her er præmien en overnatning med middag og morgenmad et hotel, b&b eller pensionat. Vinderen kan vælge mellem en lang række forskellige muligheder.

Alle vinderne kan hente præmierne hos FOA Århus, Christian X's Vej 56-58, 8260 Viby J.