Foredrag: Verdens bedste kollega

Oplev et underholdende foredrag med John Harmsen, hvor du bliver klædt på til selv at blive verdens bedste kollega.Ganske enkelt. Og han gør det med masser af sjove historier og konkrete eksempler.

Info om arrangementet

Kursusnummer: 9741-20-13-17
Tid: til
Sted: FOA Århus, Christian X's Vej 56, Viby J
Ledige pladser 75
Tilmeldingsfrist: Tilmeldingsfristen er udløbet

Tilmeld dig her

Tilmelding kan kun ske med NemID
Log ind med eget brugernavn er ikke muligt for nuværende.
Hvis du oplever problemer med din tilmelding, så ring til FOA Århus på 8936 6666

Foredraget vil inspirere dig til at få mere arbejdsglæde og dermed skabe et rart arbejdsmiljø med fokus på, hvad man selv kan gøre for at øge trivslen på arbejdspladsen. I dette underholdende foredrag fyldt med værktøjer, sætter John Harmsen fokus på, hvad vi hver især kan gøre for at blive verdens bedste kollega.

John Harmsen er en af landets mest populære foredragsholdere, og har siden 2002 inspireret mennesker til et sjovere arbejdsliv. Derudover er han forfatter til bogen "Verdens Bedste Kollega", som er en anderledes håndbog til mere arbejdsglæde. Med humor og stærke pointer sørger han for, at du får det bedste ud af din arbejdstid.

Tid og sted: torsdag 12. november 2020 kl. 19.00- ca. 20.30 i FOA Århus.

Der er en gratis bog til de 23 første tilmeldte. Bogens titel er ’Verdens Bedste Kollega’ og skrevet af John Harmsen.

OBS! Når du har tilmeldt dig arrangementet, får du automatisk på mail en bekræftelse på, at vi har registreret din tilmelding, men vi skal gøre opmærksom på, at du først er endelig tilmeldt, når du efter tilmeldingsfristens udløb får mail fra os med bekræftelse på din tilmelding.