Foredrag ved Lasse Due Andersen om adfærd og relationer

Lasse Due Andersen beskæftiger sig med menneskelig adfærd og er blandt andet forfatter til bogen ”Stærke relationer skaber store resultater”.

Info om arrangementet

Kursusnummer: 9741-23-13-19
Tid: til
Sted: FOA Århus, Christian X's Vej 56, Viby J
Ledige pladser 45
Tilmeldingsfrist: Tilmeldingsfristen er udløbet

Tilmeld dig her

Tilmelding kan ske med MitID
Hvis du oplever problemer med din tilmelding, så ring til FOA Århus på 8936 6666

Kom med til et involverende foredrag, hvor adfærdsekspert Lasse Due Andersen vil gøre dig klogere på, hvordan større forståelse og stærke relationer kan skabe gode resultater. Lasse Due Andersen ved en masse om, hvorfor vi reagerer, som vi gør. Han skal hjælpe os med at blive klogere på vores egen og andres adfærd i arbejdsfællesskaberne: Hvordan påvirker jeg selv arbejdsfællesskabet? Hvordan påvirker arbejdsfællesskabet mig? Hvordan bidrager man positivt, når man er fyldt op mentalt af dårligt arbejdsmiljø/pressede vilkår?

Til foredraget vil du blive klogere på din egen hjernes funktionsmåder og lære at forstå, Hvorfor vi gør som vi gør. Den indsigt kan du gøre brug af i forbindelse med dit arbejde med at designe en endnu bedre kommunikation og derved opnå at have meget lettere ved at komme igennem med dine budskaber.

Tid og sted: torsdag den 28. september 2023 kl. 18.30-21.00 i FOA Århus

Tilmeldingsfrist:  onsdag den 20. september 2023

Tilmelding foregår efter ’først til mølle-princippet’.

OBS! Når du har tilmeldt dig arrangementet, får du automatisk på mail en bekræftelse på, at vi har registreret din tilmelding, men vi skal gøre opmærksom på, at du først er endelig tilmeldt, når du efter tilmeldingsfristens udløb får mail fra os med bekræftelse på din tilmelding.