Biffen i Odder: SORRY WE MISSED YOU

Ricky og Abby Turner slider hårdt for at forsørge familien med to børn, efter finanskrisen ramte og gjorde en ende på deres drøm om at eje et lille hus

Info om arrangementet

Kursusnummer: 9741-20-13-04
Tid: til
Sted: Biffen, Rosensgade 10, Odder
Ledige pladser 117
Tilmeldingsfrist: Tilmeldingsfristen er udløbet

Tilmeld dig her

Tilmelding kan kun ske med NemID
Log ind med eget brugernavn er ikke muligt for nuværende.
Hvis du oplever problemer med din tilmelding, så ring til FOA Århus på 8936 6666

OBS!
Filmen vises i Biffen i Odder

Da Ricky får chancen for at blive pakkebud på en såkaldt nul-timers kontrakt, uden løn men med honorar per leveret pakke, øjner han muligheden for at skabe bedre levevilkår for familien.

Abby er ansat i hjemmeplejen og forsøger at give de ældre og handicappede borgere en smule værdighed. Men tidsplanen er stram, og som timeansat er der ingen garanti for arbejdstid, sygedage eller mulighed for flex. Familien Turner har altid haft et stærkt sammenhold og værnet om deres stolthed, men da børnene Seb og Liza kommer i problemer, er bristepunktet snart nået.

Socialrealismens store mester, filmens instruktør Ken Loach, leverer et filmisk opråb om arbejderklassens levevilkår i Newcastle.

Man er velkommen til at tage en ledsager med (ved tilmelding skriver du ”+ 1”).

Der er plads til max 100 personer – tilmeldingen foregår efter ’først til mølle-princippet’.

OBS! Når du har tilmeldt dig arrangementet, får du automatisk på mail en bekræftelse på, at vi har registreret din tilmelding, men vi skal gøre opmærksom på, at du først er endelig tilmeldt, når du efter tilmeldingsfristens udløb får mail fra os med bekræftelse på din tilmelding.