Callcenteret

Ring på 46 97 10 10 på hverdage mellem 16 og 20.

Hvis du har brug for hjælp uden for normal åbningstid, kan du ringe til vores callcenter. Her kan du få hjælp, når du har brug for det.

Hvad kan jeg få hjælp til?

  • Vi besvarer a-kassefaglige spørgsmål for medlemmer af a-kassen
  • Vi besvarer tekniske spørgsmål i forhold foa.dk/min-post for alle medlemmer


Åbningstider
Vi sidder klar fra mandag til fredag fra 16-20. Vi har dog lukket på helligdage, inklusiv grundlovsdag og 1. maj.

Inden du ringer til callcentret, kan du her se svar på en række ofte stillede spørgsmål

A-kassefaglige spørgsmål til a-kassen
Tekniske spørgsmål om 'Din post'


Ring, når der er mindst ventetid

Mellem 16-17: Oftest ventetid
Mellem 17-18: Af og til ventetid 
Mellem 18-19: Normalt ingen ventetid 
Mellem 19-20: Normalt ingen ventetid