A-kassens webinarer

Her kan du se et overblik over kommende webinarer og se tidligere afholdte webinarer. Et webinar er undervisning på nettet, hvor du sidder hjemme i stuen med din tablet eller pc og bliver klogere på et emne.

Har du problemer med at booke til webinarerne, kan du altid skrive til jobmatch@foa.dk - så klarer vi bookningen for dig.

Kommende webinarer:

Torsdag den 9. december 10-12 (inkl. en pause): Sådan skriver du en god jobansøgninger og et godt CV

På webinaret kan du bl.a. lære noget om, hvordan du:

• matcher din ansøgning og dit CV til jobannoncen
  • får arbejdsgiveren til at lægge mærke til lige DIN jobansøgning
  • præsenterer dine faglige og personlige kvalifikationer bedst muligt.

Desuden får du nogle praktiske fif til, hvordan du kan sætte ansøgningen op.

Sådan tilmelder du dig

Klik på 'Tilmeld mig webinar' nedenfor. Når du er logget ind, klikker du igen på det eller de webinarer, du vil tilmeldes. Bemærk, at du senest skal melde dig til dagen før inden 15.

Sådan tilmelder du dig, hvis du er i arbejde
Send en mail til jobmatch@foa.dk - så hører du fra os så hurtigt som muligt.

Du modtager en mail med link
Dagen inden webinaret modtager du en mail med et link, som du skal klikke på for at deltage i webinaret. Har du brug for hjælp, beder vi dig læse vejledningen, som du også får i samme mail. Har du brug for teknisk bistand på dagen for webinaret, kan du ringe til vores hotline. Nummeret vil også stå i mailen.