Få hjælp til at booke med MitID/NemID Hvis du har brug for hjælp til at booke en samtale eller en aktivitet i a-kassen, kan du måske finde hjælp i disse spørgsmål. Ellers er du altid velkommen til at få hjælp i din lokalenhed. Spørgsmål og svar Hvordan booker jeg med MitID/NemID? Du skal bruge dit MitID/NemID, når du skal booke samtaler og aktiviteter i a-kassen. Når du er logget ind, kan du se, hvilke møder og aktiviteter du har adgang til at booke. Du booker ved at klikke på det ønskede møde eller den ønskede aktivitet. Når du har gennemført bookningen, får du vist en kvittering på skærmen. Du får tilsendt et brev til din postkasse, Min post, her på hjemmesiden. Tjek Min post Læs mere om, hvordan du booker Hvordan ændrer jeg min tid? Hvis du vil ombooke din aftale, logger du dig ind i bookingsystemet, går ind på den aftale, du vil ombooke og klikker på knappen 'ombook'. Du finder knappen i nederste højre hjørne. Kvittering Bemærk, at du ikke får en kvittering vist på skærmen, når du ombooker, men du får sendt et brev med din nye tid til din postkasse, Min post, her på hjemmesiden. er du usikker på, om du har gjort det rigtigt, kan du i stedet for se din nye aftale, når du klikker på 'Bookingoversigt' inde i bookingsystemet. Tjek Min post Hvor kan jeg se mine bookinger? Du kan se en oversigt over dine aftaler med a-kassen i bookingsystemet. Log dig ind med dit MitID/NemID og klik på fanen 'Bookingoversigt' og derefter 'Bookinger', som du finder øverst oppe. Hvad betyder teksten: "Hvem ønsker du at handle på vegne af?" Hvis du får den besked, kan det fx skyldes, at du ikke er medlem af FOAs A-kasse eller at du ikke står tilmeldt som ledig i jobcenteret. Hvis du mener, at det er en fejl, skal du kontakte din lokalenhed, som vil kunne hjælpe dig. Kontakt min lokale a-kasse