Den nye husbåd i Grenå som du kan booke, hvis du har forsikring hos TJM og er medlem af FOA Nordjylland.
Billedet er fra den nye husbåd i Grenå. | Læs mere, beregn selv din pris, eller bliv kontaktet af din lokale forsikringstillidsmand. | Klik på billedet

Ferieboliger - Malaga - Thueyts - Grenå og Fyn

Ferietilbud for medlemmer i FOA Nordjylland, FOA 1, FOA LFS, FOA Vest, FOA Aarhus, FOA Vendsyssel, FOA Frederikshavn, FOA Midtjylland og samtidig har forsikring hos TJM.

Det betaler sig at være medlem af FOA Nordjylland og forsikret i TJM.

Som medlem af FOA Nordjylland har du mulighed for at holde ferie til særdeles fordelagtige priser.

Bemærk, at følgende betingelser skal være opfyldt for at komme i betragtning til alle ferieboliger:

• Du er fagligt medlem af FOA Nordjylland
  • Du har forsikring i TJM Forsikring (En forsikring/et policenummer)
  • Pensionister kan ikke booke hovedferie
  • I de grå perioder er der lodtrækning om bookinger

Det tekniske
Når man via et af Book-hus-linkene har oprettet sig som bruger (kræver medlemsnummer og policenummer) bliver man efterfølgende godkendt som bruger og vil modtage oplysninger om brugernavn og login via mail - og derefter kan man benytte bookingsystemerne.

Lejebetingelser og priser finder du på book hus.

Book hus her

Ferietilbud for medlemmer i FOA Nordjylland, FOA 1, FOA LFS, FOA Vest, FOA Aarhus, FOA Vendsyssel, FOA Frederikshavn, FOA Midtjylland og samtidig har forsikring hos TJM.

Sommerhus på Fyn
Huset er helt færdigt, men haven er endnu ikke er groet til, så udvis forsigtighed i haven. Til gengæld er der en stor terrasse som kan udgøre udearealet. Husk at alle campingpladsens faciliteter står fuldt ud til rådighed for lånere af sommerhuset, så der er masser af udeareal. Sommerhuset er til 9 personer, det lånes ud med linnedpakke (sengetøj og håndklæder), viskestykker og slutrengøring er inkluderet i prisen og højsæsonen slutter i uge 33. Når der er mindre end 8 uger til den ønskede låneperiode er det ligeledes muligt at låne sommerhuset for blot en weekend, eller i ugens første 4 dage.

Lejlighed i Malaga
I Malaga kan du bo i en stor, moderne lejlighed, som er placeret mellem Calle Pacifico og den nye strandpromenade Paseo Martimo Antonio Banderas. Så stranden er helt bogstaveligt kun et stenkast derfra. Læs mere om lejligheden i Malaga i linket nedenfor.

I Malaga med FOA og TJM

Hus i Thueyts
Huset i Thueyts ligger i Rue de la Fontaine lige over for byens slot, Chateau Blou. I stenen over feriehusets dør står årstallet 1591 indgraveret. Når man træder ind ad døren, bliver man med det samme ført tilbage til middelalderen, huset er renoveret med respekt for dens historie. Øverst oppe kan man slappe af på tagterrassen mens man nyder områdets vine og delikatesser. Thueyts ligger i et næsten eventyragtigt bjerglandskab, og man får overvældende naturoplevelser uanset om man vil vandre, klatre, sejle i kano, cykle eller køre i bil.  Se en video af huset i Thueyts

Husbåd i Grenå
I Grenå kan du nyde udsigten fra dækket på husbåden som har seks sovepladser, lækre køkkenfaciliteter, opholdsrum og udsigtsplatform på taget. Du vågne til lyden af bølgeskvulp og med en skøn udsigt over Kattegat. Læs mere om husbåden nedenfor.

Book hus her

Har du spørgsmål til booking af FOA-hus/lejlighed, så kontakt FOA Nordjylland.

Er du endnu ikke kunde hos TJM, så læs her
Beregn selv din pris, eller bliv kontaktet af din lokale forsikringstillidsmand, som du finder på:

Det nye sommerhus på Fyn

Det nye sommerhus på Fyn med plads til 9 personer.

Lagt på den 14.08.2023

Senest redigeret den 14.08.2023 af imks024@foa.dk