Særligt for tillidsvalgte

Ansatte på offentlig overenskomst

Tjek dine kontaktoplysninger og vind en gavekurv med lækkerier

Når du og dine kolleger skal stemme om de nye overenskomster er det vigtigt, at FOA har de korrekte kontaktoplysninger. Lige nu og frem til 1. april kan man vinde en lækker gavekurv, når man går ind og tjekker sine oplysninger.

Inden længe skal FOAs medlemmer stemme om de nye offentlige overenskomster. Og for at så mange som muligt får mulighed for at stemme, er det vigtigt, at FOA har de rigtige oplysninger på medlemmerne, når der skal sendes urafstemningsmaterialer ud.

Som tillidsvalgt kan du hjælpe ved at opfordre dine kolleger til at tjekke og rette deres kontaktoplysninger, hvis der er sket ændringer, som FOA bør kende til. Har din kollega fx fået ny mailadresse og eller nyt telefonnummer men har glemt at fortælle det til FOA? Så er det tid til at få det rettet.

Vind en lækker gavekurv når du tjekker dine oplysninger

Lige nu deltager man tilmed i lodtrækningen om en gavekurv fra Interflora fyldt med lækkerier, hvis man går ind og tjekker sine kontaktoplysninger.

Vi trækker lod om 1 gavekurv hver uge blandt alle deltagerne.

Læs mere og tjek kontaktoplysninger