Få indflydelse på din pension

I slutningen af september er der valg til PenSam’s medlemsforum. Her kan du få indflydelse på de forsikringer og produkter, som du får gennem din pensionsordning.

Mange tænker ikke på pensionsforhold i det daglige. Men gennem din pensionsordning i PenSam, har du en række forsikringer og produkter, som kan få betydning, hvis helbredet svigter. Det kan fx være sundhedsordning og forsikring mod førtidspension og kritisk sygdom. Derudover forvalter PenSam alle medlemmers pensionsmidler og sikrer, at der kommer penge på kontoen, når du trækker dig tilbage. PenSam’s medlemsforum er stedet, hvor du kan på indflydelse på din og dine kollegers pensionsordning i PenSam.

"Det er meget vigtigt for PenSam, at vi har en løbende dialog med vores medlemmer og forstår deres behov. Medlemsforum er et centralt forum for, at få vi får den forståelse, så vi løbende kan sikre, at vores produkter lever op til det, som medlemmerne efterspørger", siger adm. dir. Torsten Fels fra PenSam.

Medlemsforum består af 74 medlemmer, som mødes to gange om året. Man vælges for en periode på fire år og medlemmer repræsenterer forskellige faglige sektorer og landsdele. Alle bidragsaktive medlemmer kan blive valgt og der er deadline for at melde sig som opstillet senest 22 september. Du vil få et brev direkte i din e-boks med link til opstilling.

Læs mere på PenSam’s hjemmeside