Faglig afdeling træffes ikke 24.-25. juni

Pga. seminar træffes faglig afdeling ikke i det nævnte tidsrum. Ved uopsætlige sager, der ikke kan vente, har vi dog etbaleret en bagvagt funktion.

Helligdage, personalemøder eller kursus - nogle gange vil du opleve, at afdelingskontoret holder helt eller delvist lukket!

Når du er medlem af FOA Frederikshavn, vil vi gerne være med til at sikre dig den bedste service. For at sikre dig netop dét, er der brug for at vi vidensdeler med hinanden, enten på personalemøder eller når vi tager på kursus.

For det meste sørger vi for, at afholde møder udenfor åbningstiden eller om fredagen, hvor afdelingskontoret i forvejen er lukket for personlig henvendelse. Af og til, er det dog nødvendigt, at enten hele afdelingen eller en del af afdeling tager afsted på samme tid.

Herudover giver det også god mening, at vi i forbindelse med helligdage eller ferieperioder, af og til ændrer i åbningstiden, således personalet i vides muligt omfang holder feire, afspadsering mv. når der er mindst travlt, og færrest har brug for at komme i kontakt med os.

Husk også, at udover den almindelige åbningstid i afdelingen, supplerer vi med muligheden for, at du som medlem altid kan mødes med os udenfor almindelig åbningstid (også om fredagen) - du skal blot ringe og lave en aftale herom i forvejen. Derudover har vi i både faglig afdeling og A-kassen hotline/callcenter numrer, der kan ringes på udenfor normal åbningstid.

Vi har lavet en lokal side, hvor du som medlem eller samarbejdspartner, kan tjekke, hvornår faglig afdeling og A-kassen ikke træffes, eller kun træffes i et begrænset omfang.

Tjek særlige lukkedage og åbningstider her