Få penge under konflikt

Er du og dine kollegaer sikret, hvis forårets overenskomstforhandlinger ender med konflikt? Hvis ikke, er sidste frist for indmeldelse den 1. januar 2015

Indmeldelse kan ske her

Sidste frist er d. 1. januar 2015
Er du kommunalt eller regionalt ansat, og vil du sikres penge i forbindelse med en eventuel konflikt til foråret, er det meget vigtigt, at du er opmærksom på indmeldelsesfristen.

Hovedbestyrelsen har besluttet, at sidste frist for indmeldelse er den 1. januar 2015. Dette gælder i forhold til en eventuel konflikt i forbindelse med OK-15.

Det er medlemsskab af fagforeningsdelen, der giver dig ret til penge. Det er således ikke nok, blot at være medlem af en A-kasse.

Få en gave til kr. 300,-
Har du en kollega, der endnu ikke er medlem af FOA, har både DU og din kollega mulighed for at gå en gave. Alle nyindmeldte medlemmer, byder vi velkommen med en gave til en værdi af kr. 300,-

Læs mere og gaveordningen her

Er du den, der skaffer et nyt medlem, er det vigtigt, at du/det nye medlem i kommentarfeltet på den elektroniske indmeldelsesblanket skriver "indmeldt af, efterfulgt af navnet på den, der skaffer det nye medlem". Indmelder det nye medlem sig via telefon, skal det nye medlem mundtligt bede om at få skrevet "indmeldt af, efterfulgt af navnet på den, der skaffer det nye medlem" i kommentarfeltet på indmeldelsesblanketten.

Alle nye medlemmer, bliver automatisk kontaktet, vedrørende gaveønske samt nærmere aftale om afhentning.

Indmeldelse kan ske her