IMS Service uden FOA overenskomst

FOA Frederikshavn går nu i gang med at kortlægge, hvor mange medlemmer der er ansat på virksomheden, med henblik på at anmode om overenskomstdækning.

Læs også: IMS Service omfattet af overenkomst fra 18. marts 2014

IMS Service er som den eneste virksomhed, ud af i alt fire, der endnu ikke er omfattet af en FOA overenskomst. FOA Frederikshavn er derfor i gang med at kortlægge, hvor mange medlemmer der er ansat ved virksomheden, med henblik på, hurtigst muligt, at fremsende forslag til virksomheden om overenskostdækning.

FOA Frederikshavn beder i den forbindelse alle medlemmer, der måtte være løst eller fast tilknyttet til IMS Service, om at rette henvendelse til afdelingen, således der kan dannes et overblik over, hvor mange medlemmer der er ansat på virksomheden. I forbindelse med kortlægningen, er der den 14. januar udsendt omkring 2500 SMS beskeder til erhvervsaktive medlemmer.

De tre øvrige vikrosmheder, er alle omfattet af overenkomsten indgået imellem FOA - Fag og Arbejde samt Kristelig Arbejdsgiverforening (KA-Pleje). Herunder kan du se overenskomsten.

Tjek KA Pleje overenskomsten her (åbner i nyt vindue)

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sektorformand Jens Nielsen eller afdelingsformand Rose Ludvigsen på telefon 46971170.

Senest redigeret den 28.03.2014 af René Johansen