Peter - Jesper - Kristian og Anne-Grethe
Foto: Inge-Marie Krøier

Bliv klogere på OK24 – deltag i vores lokale medlemsmøder

FOA Nordjylland byder dig velkommen til en række inspirerende medlemsmøder arrangeret af regions- og kommunenetværkene.

Disse møder er en unik chance for at blive opdateret og informeret om de muligheder og forbedringer, som OK24 betyder for dig.

Hvorfor deltage?
Efter afstemningen om de nye overenskomstforlig, giver møderne dig mulighed for at forstå, hvordan de vil påvirke dig og dine kolleger. Det er en oplagt mulighed for at få svar på dine spørgsmål og blive hørt.

Vi vil gennemgå de generelle overenskomstforlig og dykke ned i de specifikke resultater for de forskellige sektorer. Det er din chance for at få klarhed over, hvad OK24 konkret vil betyde for dig, din løn og dine arbejdsvilkår. Vi går ikke detaljeret ind i specifikt din lønberegning – det vil for alle være på et overordnet plan.

Mødesteder

• Region Nordjylland (Aalborg)
  • Thisted
  • Morsø