Deltag i FOA Århus generalforsamling

FOA Århus holder 20. april generalforsamling i fagforeningens lokaler.

Alle FOA Århus medlemmer kan få indflydelse på fagforeningen, når FOA Århus torsdag den 20. april 2023 har generalforsamling. Den bliver holdt i FOA Århus lokaler, Christian X’s Vej 56-58, hvor deltagerne kan fortælle, hvad de mener, at FOA Århus skal arbejde med. Der er også valg til formands- og næstformandsposterne i FOA Århus, og det kan du læse mere om her.

Generalforsamlingen begynder med indtjekning og fælles spisning fra kl. 16.30 til 17.30, hvor den egentlige generalforsamling så starter. Den fælles spisning betyder, at der er en tilmeldingsfrist, som er torsdag den 13. april kl. 12.

I februar-nummeret af Fagbladet FOA Århus vurderer fagforeningens politiske ledelse det sidste års arbejde for medlemmernes løn- og arbejdsvilkår, og Inge Jensen Pedersen fortæller i bladets leder, hvorfor hun stopper. Bladet indeholder også indkaldelsen til generalforsamlingen. Du finder februar-nummeret her.

Og du kan også læse mere om generalforsamlingen og tilmelde dig her.