Afdelingsformand trods møgsag: - Ret ryggen og vær stolte over at gå på arbejde

Lene Lindberg, som er afdelingsformand for FOA Nordsjælland, er bekymret for, om Grønnehaven-sagen kommer til at påvirke sosu-faget negativt.

Helsingør Dagblad - Tine Zedeler TZE@jfmedier.dk

HELSINGØR: Afsløringen af hvordan en tidligere ansat på plejehjemmet Grønnehaven har filmet en kvindelig beboer på en måde der beskrives som groft forulempende og ydmygende, kan ikke undgå at påvirke de ansatte. Det påpeger formanden for FOA Nordsjælland , som er fagforbund for de sosu-medarbejdere, der er beskæftiget på blandt andre plejehjemmene.

Læs hele artiklen her
1/2
 Lene Lindberg (tv), som er afdelingsformand for FOA Nordsjælland, er bekymret for, om Grønnehaven-sagen kommer til at påvirke sosu-faget negativt. Arkivfoto: Pernille Hermann
Videoen fra Grønnehaven kan ikke undgå at påvirke de ansatte.
Annonce

HELSINGØR: Afsløringen af hvordan en tidligere ansat på plejehjemmet Grønnehaven har filmet en kvindelig beboer på en måde der beskrives som groft forulempende og ydmygende kan ikke undgå at påvirke de ansatte. Det påpeger formanden for FOA Nordsjælland , som er fagforbund for de sosu-medarbejdere, der er beskæftiget på blandt andre plejehjemmene.