15 pædagogiske assistenter klar til nye opgaver

Det er en af vores yndlingsopgaver at ønske nyuddannede pædagogiske assistenter tillykke med deres uddannelse. I dag var vi til dimension på SOSU H, hvor 15 glade elever modtog deres uddannelsesbevis fra uddannelseschefen sammen med en flot orange rose af FOA Nordsjælland.

Tillykke med troen på jeres pædagogiske kompetencer

FOA Nordsjælland ønsker jer stort tillykke med uddannelsen og hilser velkomment at vi i dag har sendt ny faglært arbejdskraft ud i samfundet – det har vi i den grad brug for. Vi håber, at I vil gå ud og være gode ambassadører for uddannelsen til pædagogisk assistent, så I I fremtiden vil få endnu flere kolleger til at bidrage til vores fælles velfærd.

Tillykke med, at I har fået troen på jer selv og jeres pædagogiske kompetencer. Arbejdsfællesskabet har brug for jer. Held og lykke - vi er stolte af jer!

Der er kolleger på vej til jer!

Og til alle jer der også drømmer om at uddanne jer: undersøg mulighederne sammen med os – det er aldrig for sent at komme i gang uanset, hvor lang tid siden det er siden du gik i skole sidst eller hvor meget erfaring med det pædagogiske område du har. Til august 2019 starter 28 nye elever på uddannelsen – mange af dem er hjulpet på vej af FOA Nordsjælland.