Velfærdstalent: Tillykke til de unge som gør en kæmpe forskel

Igen i år har kolleger, pårørende og borgere haft mulighed for at indstille unge, der arbejder inden for velfærdsfagene til velfærdstalent 2023. De gør hver dag en stor forskel og er med til at sikre velfærdssamfundet med den menneskelig indsats, de hver dag yder. Velfærdstalenterne er blevet fejret på Christiansborg og FOA Nordjylland har besøgt alle "vores" velfærdstalenter for at fejre dem på de enkelte arbejdspladser.

De ti nominerede er: Anna, Birgitte, Megan, Nikolaj, Malene, Natasha, Jeanette, Josephine, Ditte og Anja. De er blevet nomineret og udvalgt til at være blandt FOA og Pensams 100 velfærdstalenter i 2023.

Tak for jeres indsats og for at vise omverden, at jeres faglige kompetencer og personlige tilgang kan gøre en stor forskel for de mennesker, I arbejder med. Det, at I har valgt at arbejde på et velfærdsområde, glæder os, nøjagtig som det glæder jeres kolleger og ledere, der har nomineret jer. Jeres indsats, faglighed og entusiasme vil komme rigtig mange ældre, børn og unge til gode i fremtiden. Tak.