Vel mødt til generalforsamling

Inden længe er der generalforsamling i FOA Nordjylland. Tilmeld dig, hvis du ikke allerede har gjort det. Det er den 18. april 2023 og generalforsamlingen er for alle FOA Nordjyllands medlemmer.

Glæd dig til et både socialt og fagligt arrangement i Aalborg Kongres og Kulturcenter. Vi opfordrer dig til at dele datoen med dine FOA-kolleger.

Her på siden kan du finde den skriftlige beretning fra FOA Nordjylland. Den er udarbejdet af de enkelte arbejdsfællesskaber i fagforeningen, og vi forsøger at gøre vores bedste for at give dig et overblik og et indblik i de indsatser, vi har brugt tid på. Den handler blandt andet om de initiativer og aktiviteter som vi har arbejdet med til fordel for dig som medlem.

Til selve generalforsamlingen den 18. april vil den skriftlige beretning blive suppleret af en mundtlig beretning, hvor du blandt andet vil høre om resultaterne fra den ekstraordinære generalforsamling i marts måned - den handlede om salg af Østerport 2 i Aalborg.

På repræsentantskabets vegne
Kristian Gaardsøe, Formand