Deltag i nytårskure - årsmøder

I januar, februar og marts måned holder FOA Nordjylland årsmøder i kommune- og regionsnetværkene.

Det er vigtigt, du deltager, da der bl.a. skal vælges repræsentanter til FOA Nordjyllands repræsentantskab.

Få indflydelse: Tilmeld dig årsmøde/nytårskur
I de første tre måneder af 2023 inviteres du til årsmøde i dit kommune- eller regionsnetværk! Årsmøde med valg og med socialt samvær med andre FOA-kolleger.

Invitationen gælder alle FOA Nordjyllands medlemmer, som kan få indflydelse på, hvordan fagforeningen skal drives fremadrettet og være med til at bestemme, hvilke faglige og sociale arrangementer der skal gennemføres lokalt. Tilmeld dig allerede nu, så du kan stemme din tillidsvalgte ind eller selv blive valgt.

Hvad sker der på årsmødet i kommune- eller regionsnetværket?

1. På årsmødet vælges der repræsentanter til FOA Nordjyllands Repræsentantskab – valgbare er fællestillidsrepræsentanter og tillidsrepræsentanter.

2. På årsmødet vælges der repræsentanter til at sidde i netværksledelsen i regions- og kommunenetværket, samt suppleanter – valgbare er fællestillidsrepræsentanter, tillidsrepræsentanter og arbejdsmiljørepræsentanter.

Vær opmærksom - der er to valg
Det er to separate ting, man stiller op til og det ene forudsætter ikke det andet.

Har du spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte os:

Vel mødt til årsmøde og nytårskur i din fagforening.

På vegne af repræsentantskabet - Kristian Gaardsøe

Tilmeld dig her: