Hamborg
Hamborg, Tyskland
Foto: Colourbox

AFLYST: Genoptager studietur – vil du med FOA til Hamborg?

AFLYST pga. for få tilmeldte - Studietur til Hamborg

Efter et års pause er FOA Nordjylland igen klar til at arrangere studietur for FOAs medlemmer og som altid foregår studieturen med komfortable busser og varer fire dage.

Udgangspunktet er at alle FOA-medlemmer kan du deltage - det er dog vigtigt, at alle der ansøger om at deltage er klar til at gå rigtig mange skridt hver dag. På turene går vi nemlig flere skridt end de fleste går på en normal arbejdsdag.

Der er 44 pladser og det er vigtigt, at du og dine kolleger straks melder jer, hvis I vil i betragtning til én af pladserne. Medlemmer, der ikke tidligere har deltaget i FOA Nordjyllands studieture, har førsteret.

Turen er både social, kulturel og faglig, så glæd dig allerede. Der vil blive planlagt arbejdspladsbesøg men også være rig mulighed for fritid til gå- og shopping ture. Det faglige og det sociale samvær vægtes højt, og deltagere melder sig ofte sammen med en kollega. I FOA har vi ofte fået positiv respons på den dansk guide som vi altid har haft med på turene. Det er især rart, når vi er på arbejdspladsbesøg, hvor der ofte benyttes fagspecifikke termer.

Skriv en kommentar på Facebook