Samarbejde om rejser til Polen.
Her foto fra Bydgoszcz, som er Stoffers barndomsby.
Foto: Colourbox

IKKE FLERE PLADSER: Nye rejsetilbud til Polen for FOA Nordjyllands medlemmer

Som fagligt medlem af FOA Nordjylland kan du nu få glæde af et nyt samarbejde med Polonez Rejsebureau og Stoffer, der har arrangeret rejser til Polen i mange år. Det er en af de mange fordele, du får som medlem af FOA Nordjylland.

Oplev Polens historie, kultur og natur
I foråret 2024 kan du komme med på en 6 dages busrejse til det nordlige Polen, som Stoffer har arrangeret sammen med en rejseklub fra Frederikshavn. På turen vil du opleve landets historie, kultur og natur på en sjov og afslappende måde. Du vil bl.a. besøge Gdansk, den smukke havneby, hvor 2. verdenskrig begyndte, og Bydgoszcz, som er Stoffers barndomsby. Du vil også se andre spændende byer og seværdigheder undervejs.

Ikke erstatning for studietur
Denne rejse er ikke en erstatning af de studieture som FOA Nordjylland i en årrække har arrangeret for medlemmerne. Det er allerede besluttet, at der kommer en efterårstur til Polen og det vil være i uge 45 2024, så hold øje med aktivitetskalenderen hos FOA Nordjylland, hvis du er interesseret i at deltage.

Hvis du vil vide mere om den nye rejse til det nordlige Polen, kan du læse mere her:

Oplev det Nordlige Polen på en spændende busrejse

Bemærk, at sidste frist for tilmelding er den 30. januar 2024, så du skal skynde dig, hvis du vil sikre dig en plads. Har du spørgsmål til selve turen, skal du kontakte Inge-Lise Søndergård fra rejseklubben og ikke FOA Nordjylland. Hun kan kontaktes på telefon: 41658336.

Skriv en kommentar på Facebook