Der er deadline for nomineringer den 5. april 2024.

Kender du et ungt velfærdstalent?

I de sidste 8 år har vi i hele Danmark fejret rollemodeller, som arbejder for velfærden. De unge talenter gør en forskel både menneskeligt og fagligt, og den indsats fortjener at blive hædret. Som samfund har vi en vigtig opgave i at sikre, at flere unge mennesker har lyst til at arbejde indenfor kernevelfærden.

Nu har du igen mulighed for at være med til at sætte fokus på de unge talenter, som fortjener et stort skulderklap. Det er nemlig tid til at nominere kandidater til Velfærdens Talent 100.

Nominér et velfærdstalent

Velfærdens Talent 100 er en årlig pris, som arrangeres af PenSam i samarbejde med FOA Ungdom. Prisen hylder 100 unge under 36 år, som arbejder inden for FOAs faggrupper og som udmærker sig ved deres indsats og engagement.

Fejring på Christiansborg
De 100 udvalgte talenter vil blive inviteret til en fejring på Christiansborg, hvor de vil modtage en personlig hyldest og et diplom. Det er en unik chance for at få anerkendelse og netværke med andre velfærdstalenter.

Tøv ikke med at indstille
Hvis du kender en kollega, en ven, en elev eller en anden, som du synes, har gjort en særlig forskel for velfærden i det seneste år, så tøv ikke med at indstille vedkommende til prisen.

Du kan indstille så mange, du har lyst til, ved at udfylde et kort skema. Det tager kun få minutter, og det betyder meget for dem, du nominerer.

Der er deadline for nomineringer den 5. april 2024.

Lad os sammen fejre de unge velfærdstalenter!

Ditte Underbjerg er en af de unge, der gør en kæmpe indsats for at sikre velfærdssamfundet. (Nordjysk velfærdstalent 2023)

Skriv en kommentar på Facebook